Eesti Hotellide ja Restoranide Liit on suurim külalislahkuse valdkonnas tegutsev erialane ettevõtjate liit.

Seisame selle eest, et ettevõtluskeskkond käiks ajaga kaasas ka meie äride poolt vaadatuna, et meie liikmed oleksid hästi informeeritud valkonda puudutavatest õigusnormidest ja inimesed, kes meie ärides töötavad, oleksid hoitud ja hinnatud ning saaksid oma oskusi ja teadmisi pidevalt edasi arendada.

Raske klient

17. aprill 2017

Koolitus aitab parendada klienditeenindusoskusi ja – teadmisi ning valmistada ennast ette, kui ettevõttesse satub klient, kes ei ole hetkel teenindusega rahul.

Ta nõuab klienditeenindajalt tavapärasest rohkem tähelepanu ja mõistmist. Põhjused antud olukorra tekkimiseks on mitmeid, kuid suhtlemisel tasakaalu säilitamiseks on abiks välja töötatud meetodite ja võttete kasutamine.

Koolituse algus 17.30.

Rohkem infot SIIT