Principles and Practices of Hospitality Sales Management
Müügijuhtimise põhimõtted ja rakendus külalislahkuse äris
04. ja 11.mai 2017
Üksikud lahendused või arendused ning kampaaniad võivad anda ajutist parendust ja kohalikku kergendust, kuid nende mõju raugedes oleme tihtipeale algses seisus tagasi ja võime isegi ehk avastada, et ühele probleemile korraks keskendudes oleme eiranud paari-kolme muu probleemi tekkimist mujal meie organisatsioonis.
Käiakse läbi tänase kliendi ostuprotsess ja temale suunatud lisamüügivõimalused, mis eeldab, et tunneme klienti tarbijana vähemalt sama hästi kui ta ise.
Sonja Haaksluoto on Haaga-Helias õpetamisele eelnevalt töötanud aastaid nii hotellimajanduses kui online reisibüroos ja seda väga mitmes erinevas rollis. Hetkel on ta lisaks õppejõu ja koolitaja ametile ka Soome Hostelite Assotsiatsiooni nõukogu liige.
Vaata lisa siit