Estonian Hotel and Restaurant Association

Estonian Hotel and Restaurant Association

Sotsiaalmeedia külalislahkuse äris

09. May 2017

Social Media in Hospitality

SOTSIAALMEEDIA KÜLALISLAHKUSE ÄRIS

9. ja 23.mai 2017

Ekspert: Johanna Mäkeläinen

Sotsiaalmeedia on oluliselt muutnud nii inimeste kui ettevõtete kui inimeste ja ettevõtete vahel toimuvat suhtlemist. Koos digitaliseerumisega toimub nii turundus- kui äriprotsesside muutumine nendes kahes kanalis sellise tempoga, et olulisegagi kursis olemine on omaette väljakutse, eesmärgipärasest ja edukast rakendamisest rääkimata. Seega – seekord ei räägita, et mis need sotsiaalmeedia ja digikanalid on, vaid näidatakse konkreetsete näidete abil ära, mis seal toimub ja mida ise ja kuidas ja kus tuleks teha, et pildis olla nii klientide kui koostööpartnerite jaoks.

Johanna Mäkeläinen on töötanud reklaamialal Soomes oma  15 aastat ja jätkab töötamist ka Haaga-Helias õppejõuks saamise kõrvalt. Kui õpetamise poolel on ta teemaks sotsiaalmeediad, siis äris ja töös on ta copywriter, seega jagab ta nii kanaleid kui ka nendesse suunatavat sisu. Sotsiaalmeedia osas teeb Johanna aga arvukalt nii koolitusi kui konsultatsioone ja tema kliendiportfellist leiame Nokia, Iittala, Sanoma Magazines, Kotipizza, Finnair, Visit Finland, Viihdekeskus Flamingo, Best Western Premier Hotel Katajanokka ja Hotel Helga.

Vaata rohkem siit