Estonian Hotel and Restaurant Association

Estonian Hotel and Restaurant Association

 TÜ töötuba: Küsimustike täppisteadus: koostamisest mainekujunduseni

27. February 2019

Mitu palvet küsitlusele vastata saite viimasel kuul? Mitmele neist vastasite?

Mitu kliendikampaaniat teil endil hetkel käsil on?

 

72% inimestest leiab, et küsimustikud häirivad veebilehtede külastuskogemust, 80% on küsimustiku pooleli jätnud ja 52% ei ole nõus sellele üle 3 minuti kulutama.
Üks ebaprofessionaalne küsimustik võib rikkuda nii koostaja kui ka tellija maine.

 

Tartu Ülikooli õppejõud Eneli Kindsiko juhendab 27.veebruaril kl 13-17 TÜ Tallinna esinduses (Teatri väljak 3-309) töötuba “Küsimustike täppisteadus: koostamisest mainekujunduseni”

 

Millal, kellelt ja kuidas küsida nii, et saada tõeseid vastuseid? Analüüsime probleeme ja jagame “nippe”:

 

  1. Küsimustiku kui tagasiside meetodi valik.
  2. Küsimustiku ülesehitus ja sihtrühm
    3. Ettevõtte mainet tõstvad küsimustikud
    4. Küsimustikud, mis teiste hulgast silma paistavad ja millele vastatakse meeleldi

 

Kutsume kaasa mõtlema spetsialisti, kes oma igapäevatöös küsimustikke koostab ja kokkuvõtteid analüüsib, ning juhti, kes nende põhjal otsuseid teeb.
Kasulikke teadmisi saab ka küsimustike tellija, et hinnata, miks ja millal üldse on küsimustik kui andmete kasutamise meetod, mõistlik valik.

 

Töötoa hind (koos KMga) on 114 eurot.

Liitu 25.veebruarini SIIT