Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevdirektori Maarika Liivamägi sõnul on maailma suurima hotelliettevõtte Marriott International sisenemine Eesti turule väga tugeva sümboolse tähendusega.
“Eestis on turismimajandusel kogu majanduse struktuuris väga oluline ja kasvav roll, mistõttu on Marriotti ja Telegraafi litsentsilepingu sõlmimine suurepärane uudis kogu turule. Väikese riigina oleme veel ühe globaalse tegija otseses vaateväljas, mis aitab tutvustada mitte ainult ühte hotelli vaid kogu riiki. See on kompliment nii ettevõtjale kui majanduskeskkonnale,” sõnas Liivamägi liidu teates.
Marriott International ja hotell Telegraaf teatasid teisipäeval litsentsilepingu sõlmimisest, mille kohaselt võtab Telegraaf käesoleva aasta 1. juulist kasutusele Marriotti alambrändi Autograph Collection kaubamärgi ja hotellist saab osa Marriotti globaalsest võrgustikust.
Liivamägi sõnul kinnitab Marriotti tulek usaldust Eesti vastu. “Selge on see, et need asjad ei ole otseselt omavahel seotud, kuid iga ettevõtja silm läheb särama kui ta näeb, et valitsus teeb tööd investeeringute või siis antud juhtumi puhul turistide saamise nimel tööd. Hotellide käibemaksu mittetõstmine, konverentsikeskuse loomise peatüki taasavamine ja üldine retoorika muutus turismimajanduse suhtes on uudised, mida märgatakse ka väljaspool riiki,” sõnas Liivamägi.
Telegraaf säilitab tehinguga oma senise nime ja kujunduse, kuid võtab täiendava kaubamärgina kasutusele Autograph Collectioni. Autograph Collection Hotels on üks hotelliketi Marriott International 30 brändist, mis koondab üle maailma valitud hotelle, mis eristuvad oma unikaalsuse poolest ketihotellidest.