Head EHRLi sõbrad,
Meil on taas hea meel jagada ülevaadet sel neljapäeval, 23. novembril, alustatud uue traditsiooniga „Meet ja Greet“ kohtumiste formaadiga, mis on ellu kutsutud EHRLi liikmete omavaheliste suhete loomiseks ja kinnistamiseks ning olulise info vahetamiseks.
Kohal oli paarkümmend ja veidi peale hotelli juhi ja kaasliikme ettevõtete esindajat. Eriti hea meel oli meil näha mitut uut hotelli juhti, kes äsja Tallinnasse tulnud ning kelle jaoks iga info siin toimust ja eriti valdkonna põhine info väga oodatud oli.
Esimest „pääsukest“ olid tulnud sisuga täitma meie head sõbrad partnerid teistest katuseorganisatsioonidest – Mariann Lugus (ETFL) avas meile kaardid turismifirmade liitu tegemistes ning valgustas, mida uut toob TOUREST 2018, Kadri Karu (EKB) andis põhjaliku ja sisuka ülevaate sellest, kuidas konverentsiäri toimub ja kellega Eesti sellel teemal maailmas rinda pistab ja mida hotellid ja restoranid teha saaks, et me ikka rohkem ja väärikamaid konverentse Eestisse saaksime tuua ja siin korraldada. Tallinna Linnahall on pikalt olnud nii meedias ja kui ka kuluaarides üks räägitavamaid teemasid – jällegi avanes meil just „Meet ja Greet“ kohtumise käigus suurepärane võimalus otse allikast Kaia Jäppineni (Tallinna Linnahalli AS) poolt antud ülevaates teada saada, mis hetkel toimub Linnahallis ja mida peatselt oodata on. Igal juhul on olukord lootustandev ja välja sai öeldud ka võimalik aeg, mil Tallinna Linnahall on valmis suuri konverentse ja kontserte võõrustama.
Kaunis Rae Meierei restorani miljöös nautisime head ja paremat, mida väga atraktiivse, erilise kontseptsiooni ning hiljuti avatud restorani kokad meile valmistasid. Lisaks eelkõnelejatele astusid oma toodete ja teenuste pakkumistega üles ka meie aktiivsed kaasliikmed.
EHRLi uusim kaasliige Andris Malahovskis firmast Availpro andis ülevaate käibejuhtimise trendidest ja tööriistadest, mida kasutatakse tulemuse maksimeerimiseks ja kuidas hotellid paremini ennast majandada saaks. Fujitsu Eesti esindaja Ly Palang andis kiire ja inspireeriva ülevaate töögraafikute ja palgaarvestuse moodulitest, mis peaks samuti hotellide tugiteenuste tööd lihtsustama ning aitama keskenduda peamisele – klientide teenindamisele. Sven Lööndre Haaga-Heliast tegi kiire tiiru peale tulevatest koolitustest meie valdkonnas. Lisaks esitles Natalja Kamanina firmast Handy, huvitavat kommunikatsiooni tööriista hotellides klientidele, millega aidata kliendil võimalikult maksimaalselt kohal viibimise ajal saada osa linna tegemistest ja üritustest,
Paar tundi meeldivas seltskonnas möödus kui linnulennul – hotelli juhid tunnistasid hilisemalt, et selline formaat on hea ja kiire võimalus infot saada ning võrgustikku tugevdada.
Järgmisel korral olid valmis meie head kaasliikmed Hemtexist ja koolidest andma infot nende tegemistest ning arutasime, et peaksime ka liikmeskonnale võimaldama lisaväärtust kampaania pakkumiste ja soodustuse osas – mis paneb kaasliikmeid hotellide teenuseid tarbima ja vastupidi. Jõudsime koos ära tundmiseni, et liidus olemise väärtust loovad paljuski personaalsed suhted ja info vahetus – selline formaat „Meet ja Greet“ kohtumistel seda võimaldas. Esimesel koosviibimisel sai välja öeldud ka kulda väärt moto, mille meie tubli assistent Anete sõnastas nii:„Give some – get some!“
Peatse kohtumiseni!
EHRL