Tartus, Lydia hotelli sündmuskeskuses selgitati eile välja Eesti parim hotelli administraator, kes esindab järgmise aasta märtsis Eestit mainekal rahvusvahelisel “Receptionist of the Year” võistlusel Kreekas, Ateenas.
Oma silmapaistvate oskustega tuli võitjaks Maria Tihhanovski, kes töötab igapäevaselt Lydia hotellis. Esmakordselt võistluse ajaloos jääb võit samasse hotelli, kust tuli ka eelmise aasta võitja. Teise koha saavutas Engel Valk hotellist Citybox Tallinn, kolmanda koha Martin Saare hotellist Mövenpick Hotel Tallinn.
Kahe intensiivse võistluspäeva jooksul lahendasid kandidaadid vastuvõtutööga seotud erinevaid ülesandeid, mille käigus hinnati nende professionaalsust, suhtlemisoskust ja probleemilahendamise võimet. Suurim tähelepanu keskendus rollimängudele, kus osalejad pidid lahendama näitlejate poolt etendatud keerulisi ent reaalselt esinevaid juhtumeid.
“Külalislahkuse sektor on Eesti majanduse ja eelkõige ekspordi suurendamiseks äärmiselt oluline ning vastuvõtu administraatorid on selle esirinnas. Nad on esimesed, kellega meie külalised kokku puutuvad, mistõttu mängivad nende oskused võtmerolli külaliskogemuse loomisel. Võistlus näitas, kuivõrd pühendunud ja professionaalne on meie sektori praegune põlvkond ning kinnitas, et Eestis on kõrgel tasemel külalislahkuse spetsialiste, kes võivad edukalt rahvusvahelisel võistlusel silma paista,” sõnas Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu tegevjuht Killu Maidla.
“Võit ei ole veel täiesti kohale on jõudnud, aga eilne õhtu on kindlasti üks parimaid hetki mu elus. Ma olen meeletult õnnelik ja uhke, et sain ka sel aastal Lydia hotelli taset kõrgel hoida,” rõõmustas võitja Maria Tihhanovski. “Tänan kõiki žüriiliikmeid usalduse eest ning tervet Lydia kollektiivi nende töö ja toetamise eest – see on meie kõigi võit! Nüüd aga hakkab suur ettevalmistus, et seada sihid Kreeka poole.”
Hotellijuhte, vastuvõtujuhte ja administraatoreid ühendava organisatsiooni AICR Eesti juhi Elvis Jermanni sõnul on see võistlus palju enamat kui lihtsalt tiitli pälvimine. “See on valdkonna tippude omavaheline kogemuste jagamine ja uute standardite seadmine. Vastuvõtu administraatorite töö on sageli nähtamatu, kuid see on hädavajalik, et pakkuda külalistele unustamatuid elamusi ning lisaks sellele jätta mulje ka eestlastest kui soojast ja empaatilisest rahvast,” ütles Jermann. “Maria on suurepärane näide inimesest, kes kehastab kõike, mis teeb meie sektori edukaks: oskust luua personaalset ja meeldejäävat kliendisuhtlust, lahendada keerukaid olukordi ja säilitada alati professionaalsus. Ateenas esindab ta väärikalt kogu meie kogukonda ja ma olen kindel, et ta teeb seda edukalt.”
Lisaks Eesti esindamisele Ateenas ootab võitjat ka peaauhind – õhtusöök kahele koos veinisobitusega Michelini tärni restoranis Noa Chef’s Hall, mille on välja pannud Siigur Grupp.
AICR Eesti (Association of Hotels Front Office Managers) on Eesti hotellijuhte, vastuvõtujuhte ja administraatoreid ühendav organisatsioon. AICR International asutati 1964. aastal ja tänaseks on ühing levinud üle maailma, pakkudes toetust ja professionaalset võrgustikku vastuvõtujuhtidele ning vastuvõtutöötajatele 15 erinevas riigis.
EHRL ehk Eesti Hotellide ja Restoranide Liit on hotelli- ja restoranimajandusega tegelevate ettevõtete esindusorganisatsioon. Liitu kuulub üle 200 ettevõtte või ettevõtete ühendust, sh hotelli- ja toitlustuserialasid õpetavad koolid. EHRL on Eesti Tööandjate Keskliidu asutajaliige ning kuulub alates 1993. aastast Euroopa Liidu Hotellide ja Restoranide Assotsiatsioonide liitu HOTREC.
EESTI PARIM VASTUVÕTU ADMINISTRAATOR 2024 üritust toetasid ProIT, A le Coq, Hotell Lydia, Palace Hotel Tallinn, a member of Radisson Individuals, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Eesti Hotellide ja Restoranide Liit, Estiko Elamus, ROI, Liviko, Prike, Balen – Connoisseur, Siigur Group.
Lisainfo:
Aljona Kraft
Radisson Collection Tallinn I Turundusjuht
T: +372 682 3044 | M: +372 5693 0756
aljona.kraft@radissonhotels.com
Teate edastas:
Silvia Säinast
Kommunikatsiooni konsultant