Eesti Hotellide ja Restoranide Liit on suurim külalislahkuse valdkonnas tegutsev erialane ettevõtjate liit.

Seisame selle eest, et ettevõtluskeskkond käiks ajaga kaasas ka meie äride poolt vaadatuna, et meie liikmed oleksid hästi informeeritud valkonda puudutavatest õigusnormidest ja inimesed, kes meie ärides töötavad, oleksid hoitud ja hinnatud ning saaksid oma oskusi ja teadmisi pidevalt edasi arendada.

Tärnikvalifikatsioon

Hotelstars Union tärnisüsteem ja tärnide taotlemine:

  • Tärnisüsteem on üles ehitatud kombineeritult nii miinimumnõuetest kui ka valikulistest nõuetest. Kokku on vajalik saavutada minimaalne punktide arv, et soovitud tärnid saada.
  • Tärnide taotlemiseks esitab taotleja tärnitaotluse ja tabeli hotellile või motellile tärni omistamise aluseks olevate nõuete täitmise kohta koos tabelis nõutud lisadokumentatsiooniga.
  • Tärni taotlemiseks esitatud avalduse vaatab läbi ning kontrollib taotluses esitatud andmete vastavust tegelikkusele EHRLi inspektor.
  • Inspektor esitab materjalid koos ettepanekutega järgukomisjonile, kes langetab otsuse tärnide omistamise või äravõtmise kohta.
  • Tärne omistatakse viieks aastaks. Tärnide vastavust kehtivatele nõuetele kontrollitakse kord aastas.
  • Hotellidele ja motellidele tärnide andmisega tegeleb EHRL juhatuse poolt kinnitatud 7-liikmeline järgukomisjon. Komisjoni 4 liiget on määratud EHRLi poolt ja  3 liiget on erinevatest tarbijate huve esindavatest organisatsioonidest.

 

TESTI oma hotelli tärnivalmidust siin: https://demo.hotelclass.info/frontend/demo.php

 

Põhilised nõuded, mis eristavad 1*-5*****

1*

  • 100 % tubadest on dušš/WC või vann/WC
  • Päevane koristus
  • 100% tubades on TV
  • Wifi avalikes ruumides ning tubades
  • Laud ja tool
  • Seep või dušigeel
  • Valik tualett tarbeid tellimisel (näiteks hambahari, hambapasta, raseerimisvahendid)
  • Rätik
  • Vastuvõtuteenus
  • Sularahata makse võimalus
  • Hiline hommikusöök
  • Karastusjookide valik hotellis
  • Deposiidi võimalus

 

2**

  • Hommikusöögi buffee
  • Lugemislamp voodi kõrval
  • Dušigeel
  • Pesuriiulid
  • Rätikud
  • Kakskeelne personal
  • Õmbluskomplekt ja kingapuhastusvahendid tellimisel

 

3***  

  • 10h vastuvõtu teenindus teenindava personaliga, 24h saadaval digitaalselt või telefoni teel
  • Lounge vastuvõtualas, pagasiteenindus tellimisel
  • Jookide pakkumine toas
  • Föön, salvrätikud
  • Peegel, võimalus pagasi/kohvri hoiustamiseks
  • Pesu- ja triikimisteenus
  • Lisapadi ja lisatekk tellimisel
  • Kaebuste lahendamise süsteem
  • Hotelli koduleht vähemalt kahes keeles

 4****  

  • 16h vastuvõtu teenindus teenindava personaliga, 24h saadaval digitaalselt või telefoni teel
  • Vastuvõtu ala istekohtade, jookide tellimise võimalusega, baar või lounge
  • Teenindusega hommikusöögibuffee või võrdväärne hommikusöögi menüü tellimise võimalus
  • Minibaar või maxibaar või 16h jookide tellimise võimalus toateeninduse kaudu
  • Mugav istekoht (diivan, tugitool) eraldiseisva laua/riiuliga toas
  • Hommikumantel ja sussid tellimisel
  • Kosmeetikatarbed (näiteks: dušimüts, küüneviil, vatipadjad), hoiustamisvõimalus vannitoas
  • Rahvusvahelised TV kanalid

 

5*****

  • 24h vastuvõtu teenindus teenindava personaliga
  • Parkimisteenus
  • Concierge
  • Bussi või limusiiniteenus
  • Pagasiteenindus
  • Personaliseeritud tervitus igale külalisele lillede või kingitusega toas
  • Minibaar ja toidu ja jookide tellimise võimalus toateeninduse kaudu 24h
  • Interneti seade toas, tellimisel
  • Seif
  • Triikimisteenus (tagastamine 1h jooksul), kingapuhastuskomplekt, õmblusteenus
  • Õhtune toa teenindus (turn down service)
  • Hommikusöögi menüükaart toateenindusega