Tärnikvalifikatsioon
Hotelstars Union tärnisüsteem ja tärnide taotlemine:
- Tärnisüsteem on üles ehitatud kombineeritult nii miinimumnõuetest kui ka valikulistest nõuetest. Kokku on vajalik saavutada minimaalne punktide arv, et soovitud tärnid saada.
- Tärnide taotlemiseks esitab taotleja tärnitaotluse ja tabeli hotellile või motellile tärni omistamise aluseks olevate nõuete täitmise kohta koos tabelis nõutud lisadokumentatsiooniga.
- Tärni taotlemiseks esitatud avalduse vaatab läbi ning kontrollib taotluses esitatud andmete vastavust tegelikkusele EHRLi inspektor.
- Inspektor esitab materjalid koos ettepanekutega järgukomisjonile, kes langetab otsuse tärnide omistamise või äravõtmise kohta.
- Tärne omistatakse viieks aastaks. Tärnide vastavust kehtivatele nõuetele kontrollitakse kord aastas.
- Hotellidele ja motellidele tärnide andmisega tegeleb EHRL juhatuse poolt kinnitatud 7-liikmeline järgukomisjon. Komisjoni 4 liiget on määratud EHRLi poolt ja 3 liiget on erinevatest tarbijate huve esindavatest organisatsioonidest.
TESTI oma hotelli tärnivalmidust siin: https://demo.hotelclass.info/frontend/demo.php
Põhilised nõuded, mis eristavad 1*-5*****
1*
- 100 % tubadest on dušš/WC või vann/WC
- Päevane koristus
- 100% tubades on TV
- Wifi avalikes ruumides ning tubades
- Laud ja tool
- Seep või dušigeel
- Valik tualett tarbeid tellimisel (näiteks hambahari, hambapasta, raseerimisvahendid)
- Rätik
- Vastuvõtuteenus
- Sularahata makse võimalus
- Hiline hommikusöök
- Karastusjookide valik hotellis
- Deposiidi võimalus
2**
- Hommikusöögi buffee
- Lugemislamp voodi kõrval
- Dušigeel
- Pesuriiulid
- Rätikud
- Kakskeelne personal
- Õmbluskomplekt ja kingapuhastusvahendid tellimisel
3***
- 10h vastuvõtu teenindus teenindava personaliga, 24h saadaval digitaalselt või telefoni teel
- Lounge vastuvõtualas, pagasiteenindus tellimisel
- Jookide pakkumine toas
- Föön, salvrätikud
- Peegel, võimalus pagasi/kohvri hoiustamiseks
- Pesu- ja triikimisteenus
- Lisapadi ja lisatekk tellimisel
- Kaebuste lahendamise süsteem
- Hotelli koduleht vähemalt kahes keeles
4****
- 16h vastuvõtu teenindus teenindava personaliga, 24h saadaval digitaalselt või telefoni teel
- Vastuvõtu ala istekohtade, jookide tellimise võimalusega, baar või lounge
- Teenindusega hommikusöögibuffee või võrdväärne hommikusöögi menüü tellimise võimalus
- Minibaar või maxibaar või 16h jookide tellimise võimalus toateeninduse kaudu
- Mugav istekoht (diivan, tugitool) eraldiseisva laua/riiuliga toas
- Hommikumantel ja sussid tellimisel
- Kosmeetikatarbed (näiteks: dušimüts, küüneviil, vatipadjad), hoiustamisvõimalus vannitoas
- Rahvusvahelised TV kanalid
5*****
- 24h vastuvõtu teenindus teenindava personaliga
- Parkimisteenus
- Concierge
- Bussi või limusiiniteenus
- Pagasiteenindus
- Personaliseeritud tervitus igale külalisele lillede või kingitusega toas
- Minibaar ja toidu ja jookide tellimise võimalus toateeninduse kaudu 24h
- Interneti seade toas, tellimisel
- Seif
- Triikimisteenus (tagastamine 1h jooksul), kingapuhastuskomplekt, õmblusteenus
- Õhtune toa teenindus (turn down service)
- Hommikusöögi menüükaart toateenindusega