- Vaid 37% ettevõtetest haldab kliendiinfot CRMis või mõnes muus tarkvaras.
- 31% ettevõtetest kasutab e-maili oma ainsa broneerimis- ja müügikanalina; vaid 21%-l vastanutest on kodulehel online-broneerimine.
- Ressursside ja broneeringute haldamiseks on eraldi tarkvara vaid 23%-l vastanutest.
- 40% vastanutest ei kasuta külastajateekonna haldamiseks digitaalseid võimalusi (automaatkirjad, online check-in ja check-out, uksekaart, lisateenuste broneerimine, tagasiside analüüs jms).
- Erinevad digilahendused on liidestatud täielikult või osaliselt 39%-l vastanutest. Liidestuste puudumise põhjuseks toodi teadmiste ja finantsvõimekuse puudust, samuti süsteemide ühildamatust, mille põhjuseks võib olla ka vähene teadlikkus. Sektorile omaseks peetakse paljude erijuhtumite olemasolu ning kardetakse, et liidestamine vähendab paindlikkust.