Aeg: 19.aprill, kl 10:00 – 17:00
Koht: L’Embitu Hotell (Lembitu 12, Tallinn)
Osalustasu: 0 /35 eur (vaata osalemistingimusi allpool)
Kellele: Hotellijuhid, käibejuhid, müügi- ja turundusjuhid.
Registreerimine on suletud
Järjekorras teine seminar-kohtumine, mille eesmärgiks on jagada majutusettevõtluse spetsiifilisi IT-tehnoloogilisi võimalusi ja arenguid. Seekordse päeva fookuses on tööjõupuudus – selle päeva raames ei too me inimesi sektorisse juurde, küll aga otsime võimalusi kuidas hakkama saada väiksema inimeste hulgaga teenindusettevõttes. Millised töölõigud võiks täna usaldada arvutitele ja milliseid mitte? Kuidas teha nii, et uue programmi kasutuselevõtt oleks sujuv ja loomulik igale töötajale, ka neile, kes alles alustavad külalismajanduse sektoris? Kuidas toimivad integratsioonid ja miks nad nii tähtsad on? Millised “lõksud” võivad majutusasutust oodata pealtnäha nii kasulikus OTA-äris? Ja millised võimalused peituvad maailmas, kus külastaja leiab Su üles ilma vahendusplatvormideta? Infotehnoloogia võludest ja valudest majutusäris koos valdkonna spetsialistidega – tule osalema!
Seminari korraldavad: HotelBuddy, D-EDGE Hospitality Solutions, Visit Estonia ja Eesti Hotellide ja Restoranide Liit
Programm on inglise keeles, v.a. päeva viimane esitlus, mis läheb detaili, millest lihtsalt peab väga hästi aru saama 🙂
10:00-10:30 | Arrival of the guests, coffee and networking |
10:30-10:40 | Welcome of the guests, introduction of the day by organizing team: Killu Maidla (EHRL), Kadi Saadlo (HotelBuddy), Andris Malahovskis (D-EDGE) |
10:40-11:00 | “Tackling the staff shortage – how to manage well with less working hours?“ Kadi Saadlo, Killu Maidla |
11:00-12:00 | Panel discussion: “Lack of workforce and what tech can take over”. Participants: Annika Ülem (Guestjoy/SiteMinder), Pille-Triin Mihelson (BHRS), Andris Malahovskis (D-EDGE), Madis Laid (Ibis Tallinn Center), Sari Sopanen (Brackmann Arendus) |
12:00-12:45 | Ullrich Kastner, MyHotelShop “The Art of Direct Business – profitability and independency booster” |
12:45-13:15 | Nikolaos Tsitsoulis, OTA insight: “Market Insight: what can one learn from data”
|
13:15-14:15 | Light lunch |
14:15-14:35 | Kim Spolén, Infor Hospitality: “Integration process explained by the tech guy in human language” |
14:35-15:30 | Panel discussion Integration & system onboarding panel: Katrin Vellesalu (BHRS), Andris Malahovskis (D-EDGE), Hannes Mulla (PRO-IT/HotelBuddy), Vasily Tsypun (HotelTime), Markus Levin (Mews) |
15:30-15:50 | Benchmarking Alliance, Jako Kapp: „Hotellide võrdlusanalüüsi olemus ja võimalus“ – eesti keeles |
16:00 | End of event & Aperitivo time |
Spekears
Kim Spolén is the Director of Hospitality Nordics at Infor Hospitality and has a background of working at several of Stockholm’s leading hotels for a total of 20 years, among them Sheraton Hotel, Strand Hotel and the Sergel Plaza Hotel in Sweden and has also been a consultant during the opening of, among others, a 5-star hotel in Prague. He has wide experience of working with PMS, Channel and Rate Management and is also a frequent speaker on how to work with and optimise social media strategy in hospitality business.
Ullrich Kastner has been working in the hotel industry since 1996, including training at the Grand Hotel Esplanade Berlin, then working in London and studying in Switzerland. Between 2002 and 2008, he worked primarily in the e-commerce sector and was responsible, among other things, for the direct online business from Hilton and Accor Hotels Germany, where he was head of sales for the TripAdvisor travel website before heading the hotel division at the Unister Group (ab-in-den-urlaub.de, etc.) for 2 years. During the development phase of myhotelshop (from September 2011) Ullrich Kastner worked for one year as a permanent consultant at trivago GmbH and founded myhotelshop GmbH in January 2012 as managing partner.
Nikolaos Tsitsoulis Professional experience:
Today: OTA Insight, Senior Business Development Manager – Eastern Europe & Israel, Hotellab.io, Co-Founder, Revify – Founder. Earlier: Fairmont Baku Flame Towers (Accor Hotels), Director of Revenue from 03/2016 – 03/2019 & other positions.
Academic Background: Master of Science – Lucerne University of Applied Sciences, Switzerland. Bachelors – Kyiv National University of Trade & Economics.
Academic Experience – guest lecturing, lecturing, supervising bachelor & master thesis: Lucerne University of Applied Sciences, Switzerland. Management Center Innsbruck, Austria. Azerbaijan Tourism and Management University (dual degree program with IMC University of Applied Sciences Krems, Austria).
Continuing Education & Certifications: eCornell – Advanced Hospitality Revenue Management: Pricing and demand Strategies. Hotel Sales & Marketing Association International (HSMAI) – Certified Revenue Management Executive.
Jako Kapp nii teoreetiline kui praktiline oskusteave põhineb hotellimajandusel, millega sidus end juba aastal 1995. Tema kitsamaks huviks on majutusturu analüütika ning hotellide ja spaade kontseptsioonide arendus. Analüütilise töö kogemused on ta omandanud muuhulgas Reval Hotelligrupis turuanalüütikuna töötades ning arendamise kogemused Legendijuhtimise AS’is erinevaid arendusprojekte juhtides. Alates 2009 aastast on ta seotud enda konsultatsioonifirmaga olles ühtaegu ka partneriks Skandinaavia regiooni suurimale hotellide võrdlusanalüüsi teenuse pakkujale Benchmarking Alliance Nordic AB.
Osalemistingimused:
Sündmusel osalemine on esimesele 50-le registreerunud sihtgrupile esindajale (majutusasutuste juhid, käibejuhid, müügi-ja turundusjuhid) tasuta tänu sündmuse toetajatele. Teistele osalejatele hind: 35,00 eur (osaluse tühistamisel ei tagastata).
Sündmusel osalejate arv on piiratud – palun austa oma registreeringut ja tule kohale. Plaanide muutumisel anna meile sellest teada: info@ehrl.ee
Seminarile regsistreerimisel nõustud Eesti Hotellide ja Restorani Liidu isikuandmete jagamise põhimõtetega: ehrl.ee/privaatsuspoliitika