Raske Klient
Kolmapäev 17. oktoober kell 11.00
Koolitus aitab parendada klienditeenindusoskusi ja – teadmisi ning valmistada ennast ette, kui ettevõttesse satub klient, kes ei ole hetkel teenindusega rahul.
Ta nõuab klienditeenindajalt tavapärasest rohkem tähelepanu ja mõistmist. Põhjused antud olukorra tekkimiseks on mitmeid, kuid suhtlemisel tasakaalu säilitamiseks on abiks välja töötatud meetodite ja võttete kasutamine.
– Kes on „raske klient“?
– Ennetavad tegevused konfliktsituatsiooni tekkimiseks.
– Enesekehtestamine
– Klienditüübid
– Kliendi konflikti lahendamise 4 sammu
– Raskest kliendist lojaalseks püsikliendiks
Koolitaja: Riinu Rätsep
Kestus: 3 tundi
Hind: 35€ /EBA Liikmele 25€
Registreerimine kuni 10.10 e-mailil kool@barman.ee
NB! Koolitus toimub, kui koolitusel on 10 osalejat!