Eesti Hotellide ja Restoranide Liit on suurim külalislahkuse valdkonnas tegutsev erialane ettevõtjate liit.

Seisame selle eest, et ettevõtluskeskkond käiks ajaga kaasas ka meie äride poolt vaadatuna, et meie liikmed oleksid hästi informeeritud valkonda puudutavatest õigusnormidest ja inimesed, kes meie ärides töötavad, oleksid hoitud ja hinnatud ning saaksid oma oskusi ja teadmisi pidevalt edasi arendada.

EBA Koolituskeskus: Raske klient

17. oktoober 2018

Raske Klient

Kolmapäev 17. oktoober kell 11.00

 

Koolitus aitab parendada klienditeenindusoskusi ja – teadmisi ning valmistada ennast ette, kui ettevõttesse satub klient, kes ei ole hetkel teenindusega rahul.

Ta nõuab klienditeenindajalt tavapärasest rohkem tähelepanu ja mõistmist. Põhjused antud olukorra tekkimiseks on mitmeid, kuid suhtlemisel tasakaalu säilitamiseks on abiks välja töötatud meetodite ja võttete kasutamine.

 

– Kes on „raske klient“?

– Ennetavad tegevused konfliktsituatsiooni tekkimiseks.

– Enesekehtestamine

– Klienditüübid

– Kliendi konflikti lahendamise 4 sammu

– Raskest kliendist lojaalseks püsikliendiks

 

Koolitaja: Riinu Rätsep

Kestus: 3 tundi

Hind: 35€ /EBA Liikmele 25€

 

Registreerimine kuni 10.10 e-mailil kool@barman.ee

NB! Koolitus toimub, kui koolitusel on 10 osalejat!