Eesti Hotellide ja Restoranide Liit

Hotelli- ja restoranimajandusega tegelevate füüsiliste ja juriidiliste isikute ühiskondlik, vabatahtlik, demokraatlikel põhimõtetel tegutsev tööandjate esindusorganisatsioon.

Liidu põhisuunad Põhikiri

PALUN SEGADA!

Hotellide ja restoranide avatud uste päevad 18.-22. märts.
– Tutvu restoranitöö telgitagustega.
– Suhtle otse hotellide personaliga
– Saa teada, mida nõutakse erinevatel ametikohtadel.

Vaata edasi

EHRL liikmed

Eesti Hotellide ja Restoranide Liitu kuuluvad kõik peamised turutegijad, liikmeskonna moodustavad 198 liiget.

Loe edasi

Tärnisüsteem

Alates 2010.a. algusest on Euroopas käivitatud Hotelstars Union, mille eesmärgiks on luua Euroopa ühine tärnisüsteem, et aidata klientidel paremini orienteeruda ning ootuspärast kvaliteeti hotellides saada.

Tärnisüsteem

EBA Koolituskeskus: Raske klient

17. oktoober 2018

Raske Klient

Kolmapäev 17. oktoober kell 11.00

 

Koolitus aitab parendada klienditeenindusoskusi ja – teadmisi ning valmistada ennast ette, kui ettevõttesse satub klient, kes ei ole hetkel teenindusega rahul.

Ta nõuab klienditeenindajalt tavapärasest rohkem tähelepanu ja mõistmist. Põhjused antud olukorra tekkimiseks on mitmeid, kuid suhtlemisel tasakaalu säilitamiseks on abiks välja töötatud meetodite ja võttete kasutamine.

 

– Kes on „raske klient“?

– Ennetavad tegevused konfliktsituatsiooni tekkimiseks.

– Enesekehtestamine

– Klienditüübid

– Kliendi konflikti lahendamise 4 sammu

– Raskest kliendist lojaalseks püsikliendiks

 

Koolitaja: Riinu Rätsep

Kestus: 3 tundi

Hind: 35€ /EBA Liikmele 25€

 

Registreerimine kuni 10.10 e-mailil kool@barman.ee

NB! Koolitus toimub, kui koolitusel on 10 osalejat!

This website uses cookies. If you’re comfortable with this, just continue using the site as normal.Read more Accept