Teeninduse etikett
Esmaspäev, 15.10 kell 11.00
Etikett on sotsiaalse käitumise koodeks, mis muutub ajas ja erineb kultuuriti, klassiti ja grupiti. Teenindussektoris külastab klient teenindusettevõtet teatud ootustega ning nende ootuste ületamine muudab külalise õnnelikuks ja rõõmsaks. Etiketi tundmisel ja järgimisel kasvatame ettevõtte usaldust ja samuti lugupidamist külaliste suhtes. Teeninduse etikett on süvendatud koolitus külalislahkuse maailma, kus tähelepanu keskmes on hoolimine ja viisakus.
– Suhtlemine erinevatest kultuuriruumidest pärit sihtgruppidega
– Etiketireeglid külaliste vastuvõtmisel
– Mida peaksin teadma oma välimuse kohta, kui olen teenindaja rollis?
– Võlusõnad klienditeenindamisel
– Sisekommunikatsiooni viisakuspõhimõtted
– Miks on vaja ettevõttel standardeid ja reegleid?
– Praktiline osa: teenindussaalis liikumine, lauakate, teenindusprotsess, veiniserveerimise protsess
Peale koolitusel osalemist:
- oskad olla Sina ise erinevates teenindussituatsioonides
- oskad suhelda erinevast kultuuriruumist külalistega
- oskad kasutada kehakeelt suhtlemise toetamisel
- oskad külaliste meeleolu tõsta juba nende vastuvõtmisel
- oled teadlik etiketi reeglitest teenindussaalis ringi liikudes
- oskad selgitada teenindusstandardi vajalikkust ettevõttes
- omad suuremat enesekindlust klientide ootuste ületamisel
Koolitaja: Riinu Rätsep
Kestus: 4,5 tundi
Hind: 47€ inimene / EBA Liikmele 41€
Koolituse hind sisaldab kohvipause.
Registreerimine kuni 8.10 e-mailil kool@barman.ee
NB! Koolitus toimub, kui on 10 osalejat!
Koolitust viib läbi Riinu Rätsep, kelle üle 20 aasta kogemust toitlustusvaldkonnas tegutsemisel ja viimased 4 aastat on õppinud lisaks juurde funktsionaalse toitumise nõustajaks. Riinu konsulteerib inimesi elama efektiivselt ja haigustevabalt. Samas ka juhendades juhte, kuidas oma töötajaid hoida terve olema!