Eesti Hotellide ja Restoranide Liit

Hotelli- ja restoranimajandusega tegelevate füüsiliste ja juriidiliste isikute ühiskondlik, vabatahtlik, demokraatlikel põhimõtetel tegutsev tööandjate esindusorganisatsioon.

Liidu põhisuunad Põhikiri

PALUN SEGADA!

Hotellide ja restoranide avatud uste päevad 18.-22. märts.
– Tutvu restoranitöö telgitagustega.
– Suhtle otse hotellide personaliga
– Saa teada, mida nõutakse erinevatel ametikohtadel.

Vaata edasi

EHRL liikmed

Eesti Hotellide ja Restoranide Liitu kuuluvad kõik peamised turutegijad, liikmeskonna moodustavad 198 liiget.

Loe edasi

Tärnisüsteem

Alates 2010.a. algusest on Euroopas käivitatud Hotelstars Union, mille eesmärgiks on luua Euroopa ühine tärnisüsteem, et aidata klientidel paremini orienteeruda ning ootuspärast kvaliteeti hotellides saada.

Tärnisüsteem

EBA Koolituskeskus: Teeninduse etikett

15. oktoober 2018

Teeninduse etikett

Esmaspäev, 15.10 kell 11.00

 

Etikett on sotsiaalse käitumise koodeks, mis muutub ajas ja erineb kultuuriti, klassiti ja grupiti. Teenindussektoris külastab klient teenindusettevõtet teatud ootustega ning nende ootuste ületamine muudab külalise õnnelikuks ja rõõmsaks. Etiketi tundmisel ja järgimisel kasvatame ettevõtte usaldust ja samuti lugupidamist külaliste suhtes. Teeninduse etikett on süvendatud koolitus külalislahkuse maailma, kus tähelepanu keskmes on hoolimine ja viisakus.

 

– Suhtlemine erinevatest kultuuriruumidest pärit sihtgruppidega

– Etiketireeglid külaliste vastuvõtmisel

– Mida peaksin teadma oma välimuse kohta, kui olen teenindaja rollis?

– Võlusõnad klienditeenindamisel

– Sisekommunikatsiooni viisakuspõhimõtted

– Miks on vaja ettevõttel standardeid ja reegleid?

– Praktiline osa: teenindussaalis liikumine, lauakate, teenindusprotsess, veiniserveerimise protsess

 

 

Peale koolitusel osalemist:

  • oskad olla Sina ise erinevates teenindussituatsioonides
  • oskad suhelda erinevast kultuuriruumist külalistega
  • oskad kasutada kehakeelt suhtlemise toetamisel
  • oskad külaliste meeleolu tõsta juba nende vastuvõtmisel
  • oled teadlik etiketi reeglitest teenindussaalis ringi liikudes
  • oskad selgitada teenindusstandardi vajalikkust ettevõttes
  • omad suuremat enesekindlust klientide ootuste ületamisel

 

Koolitaja: Riinu Rätsep

Kestus: 4,5 tundi

Hind: 47€ inimene / EBA Liikmele 41€

 

Koolituse hind sisaldab kohvipause.

Registreerimine kuni 8.10 e-mailil kool@barman.ee

 

NB! Koolitus toimub, kui on 10 osalejat!

 

Koolitust viib läbi Riinu Rätsep, kelle üle 20 aasta kogemust toitlustusvaldkonnas tegutsemisel ja viimased 4 aastat on õppinud lisaks juurde funktsionaalse toitumise nõustajaks. Riinu konsulteerib inimesi elama efektiivselt ja haigustevabalt. Samas ka juhendades juhte, kuidas oma töötajaid hoida terve olema!

 

This website uses cookies. If you’re comfortable with this, just continue using the site as normal.Read more Accept