Eesti Hotellide ja Restoranide Liit on suurim külalislahkuse valdkonnas tegutsev erialane ettevõtjate liit.

Seisame selle eest, et ettevõtluskeskkond käiks ajaga kaasas ka meie äride poolt vaadatuna, et meie liikmed oleksid hästi informeeritud valkonda puudutavatest õigusnormidest ja inimesed, kes meie ärides töötavad, oleksid hoitud ja hinnatud ning saaksid oma oskusi ja teadmisi pidevalt edasi arendada.

EHRLi seminar: Hotelli teenuste kvaliteedi olulisusest ja tärniklassifikatsiooni parimate praktikate jagamine Hollandi kolleegidelt

05. juuni 2018

Head EHRLi liikmed!

 

Soovime teile pakkuda suurepärast võimalust HotelStars Unioni  kaudu jagada Hollandi kolleegide kogemusi teeninduskvaliteedi arengutest ning arutleda miks peavad hotellid endiselt oluliseks tärne ja teeninduse klassifikatsiooni.

Muutuvas keskkonnas, kus tarbijate käitumist mõjutav infohulk on oluliselt muutnud ning kanalid, kust inimesed infot ammutavad pole lihtne navigeerida ning olla kõigega kursis. Pole kellelegi uudiseks, et enne lõplikku valikut majutuse või toitlustuskoha osas, loetakse arvamusi, hinnanguid, vaadatakse ja uuritakse, mida selle toote või teenuse kohta on kogu maailmas arvatud.

 

Hollandis on HSU tärniklassifikatsiooni süsteemiga liitunud pea 1300 hotelli üle kogu Hollandi hotelli ja iga nädal tuleb paar kolm uut hotelli, kes soovivad saada ametliku hinnangu enda teenusele läbi Hotel Stars Unioni klassifikatsiooni süsteemi. Sarnaselt Eestile on Hollandi tarbijad ja ettevõtjad väga pragmaatilised – midagi ei tehta „linnukese“ pärast, vaid ikka kindlal põhjusel. Samas on meie kolleegid Madalmaadest ehitanud üles protsessi, mis on kvaliteetne ja efektiivne. Lisaks on nad algatanud liikumise „advertising code committee“, kelle eesmärk on hinnata, kas hotell oma kommunikatsioonis ka veebi platvormide kaudu annab õiglaseid sõnumeid klientide perspektiivist vaadatuna.

 

Hea võimalus hotellides teeninduse ja toote kvaliteedi eest vastutavatel töötajatel kuulata ning arutleda kolleegidega rahvusvahelisest kogemustest ja õppida parimatest praktikatest! Oodatud on ka koolid ja õpetajad, kes teenindusvaldkonnas tegevad.

 

Ootame teid arutlema interaktiivsel seminaril ja osa saama vestlusringist, mis keskendub teeninduse kvaliteedi olulisusele ja kuidas seda efektiivselt läbi HSU tärniklassifikatsiooni süsteemi teha.

Kohtume 5.juunil kl 15.00-16.30 Tööandjate Keskliidu majas, Kiriku 6, II korruse seminariruumis.

 

Kuna meie kolleegid on valmis konkreetseks aruteluks, siis võite oma küsimused ja teid huvitavad teemad ka ette saata (inglise keeles)! Ootame rohket osavõttu.

Registreerimiseks palun saatke osalemissoov emailile info@ehrl.ee hiljemalt 3.juuniks, kohtade arv on piiratud. Seminar on liikmetele tasuta (kaks liiget ettevõte kohta) ning töökeeleks inglise keel.

 

Kohtumiseni!

 

///

 

Dear members,

 

We are inviting you to take part in a seminar where our Dutch colleagues from HotelStars Union share the experience on the developments of service quality. Seminar includes discussions about the developments of service quality and reasons why classification system and service classification is still appreciated among hotels. In a changing environment where the information impact on consumer behavior has changed dramatically, and the channels from which people get information is not easy to navigate and be well informed. Everyone knows that before making the final decision on accommodation, restarurant etc., people read opinions, evaluations and reviews about the offered service and product.

 

There are over 1300 hotels who have joined the HotelStars Union classification system in Holland and weekly new hotels are joining the system in order to receive a formal evaluation and rating for their services based on HSU criteria.

Similar to Estonia, Dutch consumers are very pragmatic – nothing is done just for the sake of it, but for a definite reason. At the same time, our Dutch colleagues have built up a high quality and effective process, they have initiated a “advertising code committee” aimed at assessing whether the hotel offers fair messages from customer perspective in its communication through different booking systems and online sites.

 

The seminar is a great opportunity for employees who are dealing with service and product quality in hotels to discuss with colleagues from International background and share best practises. Schools and teachers in the service sector a kindly welcome to join.

We look forward to discuss topics focused on the importance of service quality and how to do it effectively by using HSU star classification system.

 

The interactive seminar takes place on 5th June from 15.00-16.30 at Employers Confederation building, address: Kiriku 6, second floor.

If you have specific questions or interesting topics to discuss during the seminar, please send the questions beforehand.

 

Please register via e-mail info@ehrl.ee latest by 3rd June as seats are limited. Seminar is free of charge for our members (2 participants per company).

Working language is English.

 

Thank you and see you soon!