Eesti Hotellide ja Restoranide Liit on suurim külalislahkuse valdkonnas tegutsev erialane ettevõtjate liit.

Seisame selle eest, et ettevõtluskeskkond käiks ajaga kaasas ka meie äride poolt vaadatuna, et meie liikmed oleksid hästi informeeritud valkonda puudutavatest õigusnormidest ja inimesed, kes meie ärides töötavad, oleksid hoitud ja hinnatud ning saaksid oma oskusi ja teadmisi pidevalt edasi arendada.

TALLINN, 17. juuni, BNS – Tallinna Sadama, laevafirmade, spaaliidu, turismifirmade liidu, hotellide ja restoranide liidu ning Tallinna ettevõtlusameti ühiseks strateegiaks on motiveerida Soome turiste tegema aastas üks lisareis Eestisse.

“Peaaegu kõik välisreise tegevad soomlased on Eestis käinud. See tähendab, et uusi Soome külastajaid pole sisuliselt võtta ning Eesti tee on motiveerida aina uusi korduvkülastusi,” ütles Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskuse direktor Margus Sameli pressiteate vahendusel.

Ta lisas, et Soome koomik ja kirjanik Antto Terras pani hiljuti soomlasetel kokku ligi 100 Eesti paiga videotega infopaketi, et Eestit soomlastele mitmekülgselt tutvustada. Hiljuti asus EAS-i turismiarenduskeskuses Soome turu kommunikatsioonijuhina tööle ka Timo Raussi, kes tegeleb Eesti kui turismisihtkoha kuvandiga Soome meedias.

Ühtlasi paneb Tallinna Sadam eraldi üles ekraanid Eestis toimuvate sündmuste reklaamimiseks ning pakub turismipiirkondadele võimalust oma sihtkohtade ja teenuste tutvustamiseks reisiterminalides eesmärgiga motiveerida soomlasi tegema korduskülastusi Eestisse. “Soomlast ei tule turunduslikult tabada mitte ainult Soomes, vaid ka Eestis: iga külastus peaks tuletama meelde, mida kõike põnevat jäi Eestis veel tegemata ning pakkuma uut indu siia tagasi tulla,” ütles Tallinna Sadama direktor Valdo Kalm.

Eesti Spaaliit plaanib välja tulla uue Soomes kampaaniaga, mille sõnum on, et tervisesse panustamine pole kunagi kallis. Lisaks tegelevad spaaettevõtted pidevalt toote arendamisega, et see oleks Soome turu erinevate sihtgruppide nõudlusele vastav.

Soome turu strateegia elluviimist võimendavad ka laevafirmad, kasutades Eesti turundamiseks laevade ekraane omal valikul võimalikult mitmekesise materjaliga.

Eelmise nädala reedel kogunes initsiatiivgrupp, kuhu kuuluvad riigi, suurettevõtete ja ettevõtete liitude esindajad, et arutada ühiseid tegevusi Soome turul +1 strateegia raames. Kohtumisel osalesid EAS-i turismiarenduskeskuse, Tallinna Sadama, Viking Line’i, Eckerö Line’i, Tallinki, Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu, Eesti Turismifirmade Liidu ja Eesti Spaaliidu esindajad.

Järgmisel korral koguneb ümarlaud augustis ning siis arutatakse plaane sügiseks.

Tallinna toimetus, +372 610 8823, majandus@bns.ee

Baltic News Service