Eesti Hotellide ja Restoranide Liit on suurim külalislahkuse valdkonnas tegutsev erialane ettevõtjate liit.

Seisame selle eest, et ettevõtluskeskkond käiks ajaga kaasas ka meie äride poolt vaadatuna, et meie liikmed oleksid hästi informeeritud valkonda puudutavatest õigusnormidest ja inimesed, kes meie ärides töötavad, oleksid hoitud ja hinnatud ning saaksid oma oskusi ja teadmisi pidevalt edasi arendada.

Kutsume Liidu liikmeid osalema kampaanias, mis toimub 17-t korda ja kutsub kliente märkama ja kiitma häid teenindajaid ning teenindust!

Kiida Teenindajat! kampaania kutsub kliente märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid!

– Kampaanias osalevad organisatsioonid paigutavad oma teeninduskohtadesse kampaania materjale ja veebilehtedele “Kiida Teenindajat!” bänneri. Kiida teenindajat! kampaaniaga saab liituda ja sümboolikaga materjale hankida kuni 23.01.2020 SIIN: http://www.heateenindus.ee/telli/

– Kampaania raames toimub mitmeid kasulikke koolitusi ja kampaaniaga liitnunud organisatsioonist saavad töötajad osaleda nii Koolitus- ja Õpipäeval “Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks?” (05.02), Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil (05.03), Tartu Hea Teeninduse Päeval (18.03), Tallinna Hea Teeninduse Päeval (15.04) ja TippTeenindajate Motivatsioonipäeval (13.05). Täpsem info siin

http://www.heateenindus.ee/koolitused

– Märtsis ja aprillis valime Eesti, Tallinna, Tartu ja Eesti teiste piirkondade Parimad Teenindajad. Samuti ootame, et annate omaltpoolt välja eriauhinna parimale teenindajale hotelli ja restoraniteeninduses. Loodame, et Liidu liikmesettevõtete teenindajad võtavad konkurssidest aktiivselt osa.

– Kiida Teenindajat! kampaania lõpeb parimate tunnustamisega. Märtsi lõpuks moodustub Hea Teeninduse Kuul enim kiidetud ja klientide poolt soovitatud teeninduskohtade edetabel. Teeninduskohad, mida kliendid kõige enam on kiitnud ja soovitanud, saavad tunnistuse ja uksekleebise KLIENDID KIIDAVAD 2020.