Eesti Hotellide ja Restoranide Liit on suurim külalislahkuse valdkonnas tegutsev erialane ettevõtjate liit.

Seisame selle eest, et ettevõtluskeskkond käiks ajaga kaasas ka meie äride poolt vaadatuna, et meie liikmed oleksid hästi informeeritud valkonda puudutavatest õigusnormidest ja inimesed, kes meie ärides töötavad, oleksid hoitud ja hinnatud ning saaksid oma oskusi ja teadmisi pidevalt edasi arendada.

PRESSITEADE                                                                                                                     20.11.2020

 

Tallinn, Eesti – Oktoobris avas uksed uus L’Embitu 4* Superior hotell, mille pärliks on kindlasti panoraamvaate ja avatud terrassiga konverentsikeskus. Hotelli hüüdlauseks on “Tere tulemast Luksusesse” ja seda ta tõesti on. 125 maitsekalt sisustatud luksulikku numbrituba on kõrgete lagede ja maast-laeni akendega. Hommikusööki võib nautida restoranis ROOF, kust avaneb silmipimestav vaade linnale. Hotell L´Embitu on teinud kõik teisiti klassikalisest hotellist. Nad ei ole järginud klassikalise hotelli stiili ja kogu nende külastajaelamus on väga eriliselt lahendatud.

Hotelli tarkvara lahendust valides soovisime, et süsteem oleks pilves ja kataks kõikide osakondade vajadused; ütles hotelli müügi- ja turundusdirektor Kerli Marmor.  L´Embitu Hotell on esimene hotell Eestis, kes võttis kasutusele Tšehhi päritolu HotelTime hotellitarkvara.

Jan Hejyn HotelTime asutaja – Oleme uhked, et just L’Embitu 4* Superior hotell valis oma PMS-i platvormiks HotelTime ja et saame tuua Eesti turule hulga uusi uuendusi, millest saavad kasu nii hotell ise kui ka selle külalised. Meil on samuti heameel, et pärast aastatepikkust edukat koostööd teistel turgudel saame nüüd koos areneda GuestJoy koduturul.

L´Embitu Hotell on unikaalne ka sellepoolest, et nad kasutavad erinevaid tehnoloogiaid külastajaelamuse juhtimiseks. Juba L´Ermitage Hotellis tuvust teinud kodumaise GuestJoy lahendusega saavad nad personaliseerida iga unikaalse külastaja elamust. GuestJoy lahendab meie hotellis hetkel väga populaarse küsimuse nagu online check in; iga külastaja saab enne saabumist ära täita online registreerimiskaardi ja saabudes ainult toakaardi võtta vastuvõtust. Tänud check-in automatiseerimisele saavad meie administraatorid keskenduda kõige olulisemale, külastajate aitamisele: ütles hotelli müügi- ja turundusdirektor Kerli Marmor.

Annika Ülem GuestJoy kaas-asutaja – Meil on heameel, et ka Eestis toimub revolutsioon hotelli tehnoloogia vallas. L´Embitu on ideaalselt kombineerinud tehnoloogia ja personaalse suhtluse hotelli külalisega. Nad juhivad kogu elamust läbi väga personaalsete pakkumiste enne saabumist ja saabudes on administraaatoril juba kogu info külastaja vajadustest. See on parim külalislahkus, mida oodata.

 

Kui soovid rohkem info L´Embitu kohta, siis palun külasta www.lembituhotel.ee

Kui soovid rohkem info GuestJoy kohta, siis palun külasta www.guestjoy.com

Kui soovid rohkem info HotelTime kohta, siis palun külasta www.hoteltime.com